Известие

Collapse
No announcement yet.

Лостче мигачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Даа работи при моята кола и съм много доволен от функцията.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      Какво постига този модул (схема) Аз вече имам връщане на лоста но има едно неприятно причукване при въртене на волана
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #18
        Като "чукнеш" ръчката в някоя от посоките, мигачът мига в продължение на около 2,5 секунди (4 - 5 мигвания) и спира. При устойчиво пускане на мигач, работи, както без джаджата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Като "чукнеш" ръчката в някоя от посоките, мигачът мига в продължение на около 2,5 секунди (4 - 5 мигвания) и спира. При устойчиво пускане на мигач, работи, както без джаджата.
          При този трафик никога не съм взимал завой за 2,5 секунди
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            При този трафик никога не съм взимал завой за 2,5 секунди
            Идеята е да се ползва нещото, когато трябва мигачът да работи кратковременно - примерно при престрояване. И аз не знам, кое точно му е удобното, но на някои им допада.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Престрояване още по трудно може на село, няма трафик, обаче като си сам на пътя защо са ти мигачи.
              Моите мигат в диско ритъм- 120 удара в минута
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Аз например, когато карам по магистрала и изпреварвам, подавам мигач в едната и после в другата посока горе долу за толкова време.

                Много мразя да гледам, някой, който се закотвил в лявата лента, изпреварва няколко коли и мига, като морски фар.

                А като ти трябва за продължително, си го ползваш, както си свикнал и той си работи, както фабрично.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Идеята на функцията е да се ползва при смяна на платното. Много удобно е да бутнеш 1 път лоста и да не пипаш повече отколкото да го държиш докато се престрояваш или да го включваш и изключваш всеки път. Или както много пъти се случва някой да пусне мигач, да изпревари и мигача да остане мигащ с километри вече изпреварил и прибрал се в платното...
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    Идеята на функцията е да се ползва при смяна на платното. Много удобно е да бутнеш 1 път лоста и да не пипаш повече отколкото да го държиш докато се престрояваш или да го включваш и изключваш всеки път. Или както много пъти се случва някой да пусне мигач, да изпревари и мигача да остане мигащ с километри вече изпреварил и прибрал се в платното...
                    Почти си ме навил да взема и аз да си го направя



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Почти си ме навил да взема и аз да си го направя

                      Направо ти се чудя на акъла как не си го направил до сега. Пък и щади механизма за автоматично изключване на мигача. Както знаем не е много надеждно направен.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        Идеята ми беше дали целия механизъм не може да се смени с електронен Тогава ще отпаднат доста неприятности- невръщането на лоста чукане тракане стържене Иначе екстрата която коментирате признавам че е удобство но мисля че не си струва усилията за монтаж
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #27
                          Така или иначе пускането на мигача няма как да не си остане ръчно.

                          Но се сещам, как може след завой, той да се изключи автоматично, без да има сензор на волана или на кормилната рейка.

                          Не е кой знае, колко трудно да се ползват за ориентир импулсите, които ABS - ът така или иначе получава от колелата.

                          Ако разглеждаме примерно двете предни колела, какво се случва при завой наляво.... Преди завоя импулсите от двете колела са с приблизително еднакви честоти. В завоя тези от дясното са с по-висока честота от тези от лявото и когато завоят завърши, те пак се изравняват.

                          Тази моментна разлика може да се "улови" от електрониката и моментът на изчезването и (на разликата) да служи за изключването на мигача.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Все съм виждал интелигентни хора, ама чак толкова
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Страхотно попадение, наистина.
                              Аз никога нямаше да се сетя.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • #30
                                Чак пък страхотно.....

                                Нали ABS, VDC и пр. работят горе долу на този принцип.

                                Ся с Вашите четки ще ме амбицирате да взема да копая по въпроса


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X